Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Πλέον επίσημα.


Και επίσημα είναι πλέον ποδοσφαιριστής της ομάδας μας ο Clayton Ferreira Cruz όπου υπόγραψε το συμβόλαιο του σήμερα. Η επιτροπή προγραμματισμού συμφώνησε σε όλα με τον ποδοσφαιριστή και με την ομάδα της Ομόνοιας, και ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός υπέγραψε κλειστό συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μας για τον επόμενο 1,5 χρόνο. Ο Clayton γεννήθηκε στις 19 Ιουλίου 1975 και την περσινή περίοδο αγωνιζόταν στην Αλκή Λάρνακας προτού μετακομίσει στην Ομόνοια.

Μετά και τις υπογραφές ο ποδοσφαιριστής έκανε δηλώσεις...
«Ήρθα σε μια μεγάλη ομάδα για να παίξω ποδόσφαιρο. Δεν έχω κάποιο παράπονο από τους ανθρώπους της Ομόνοιας ή από τον κόσμο τον οποίο σέβομαι. Όμως, δεν μου αρέσει να είμαι σε μια ομάδα και να πληρώνομαι χωρίς να αγωνίζομαι. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Όταν έμαθα για το ενδιαφέρον της ΑΕΛ ήθελα να έρθω. Η ΑΕΛ έχει μια πολύ καλή ομάδα φέτος και εγώ ήρθα να βοηθήσω. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται”. Σε ερώτηση για το μήνυμα που θέλει να στείλει στον κόσμο της ΑΕΛ απάντησε: “Ο κόσμος είναι εκπληκτικός. Έχω βιώσει τον παλμό τους όταν αγωνίστηκα αντίπαλος της ΑΕΛ. Τώρα ήρθε η στιγμή να τους ζήσω και από κοντά σαν ποδοσφαιριστής της ΑΕΛ και είμαι σίγουρος ότι θα βοηθήσω»

Δεν υπάρχουν σχόλια: