Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

ΑΕΛ γερά, γερά και γάμα τα μουνιά...


Λίγες ώρες μείνανε ΑΕΛ μου γλυκιά,
Ετοιμάσου και έρχομαι,
Μόνο εσένα σκέφτομαι…..

Τίποτα άλλο δεν έχω στο μυαλό μου παρά μόνο πότε θα περάσουν αυτές οι λίγες ώρες που μου φαίνονται αιώνες, να πάω να δω την Αελάρα μου. Σήμερα θα έχουμε το πρώτο μας sold out. Γύρο στα 1000 εισιτήρια μεγάλα μείνανε και καμιά τετρακοσιά μαθητικά. Έτσι μέχρι το μεσημέρι που θα σταματήσει η προπώληση αναμένομαι όλοι μας πως δεν θα ανοίξουν τα ταμεία σήμερα στο Τσίρειο. Μια ανατολική κερκίδα γεμάτη, να κοχλάζει από 6500 χιλιάδες τρελαμένους Αελίστες. Σήμερα θα παραδώσουμε και πάλι μαθήματα κερκίδας στον θρήνο που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να αντιγράφει την Αελάρα. Μόλις χτες η Αστυνομία του Αϊ Γιάννη κατάσχε μεγάλης ποσότητας πυρσούς, καπνογόνων και βεγγαλικών που ανοίκαν στον γκέι. Ως και αντιγραφή δεν μπορούν να μας κάνουν σωστά. Εμείς απλά τους λέμε ότι ποτέ μας μα ποτέ μας δεν κάνουμε τα ίδια και τα ίδια. Σήμερα θα έχουν την τύχη να απολαύσουν Λατινοαμερικάνική κερκίδα με μια δόση Ευρώπης μαζί έτσι για να ικανοποιήσουμε και τον τελευταίο ιδιότροπο οπαδό.

Ο Σύνδεσμος μας ψες τα ήπιε εκεί με 300 τρελαμένους Αελίστες κάνοντας πρόβα τζενεράλε για το τι θα δούμε σήμερα. Λίγο πιο κάτω η γκέιδες της πόλης μόλις 30 άτομα προσπαθούσαν να φανούν και να ακουστούν.

Λέοντες πάμε γερά πάμε με τσαμπουκά.

Το ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ !

Δεν υπάρχουν σχόλια: